hatar...

när folk tror sig och tror att dom är så bäst och klagar på mig bara för att dom är avvis ;)
Nej men seriöst jag är en vanlig 12 åring jag ska ha skoj va ute på kvällarna ha kul va med kompisar.....
Glad och lycklig tjej. Sen loggar jag in på facebook har jävliga komentarer......
Asså du behöver inte komentera de e lungt du behöver inte skriva ful, vidrigt, äcklig osv.
Men aja sånt är livet... Jag är inte perfekt vissa andra tydligen är.
Men så du vet jag tycker alla är fantastiska på sitt lilla sätt.
Man behöver inte tycka om alla men alla är unika på nått eller annat sätt..
Frihet.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eric

;)

Svar: ;D
Lina Nilsson

2012-08-21 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0