De är också viktigt...

De är inte bara viktigt att lära sig mycket i skolan och vara bäst... De är viktigt att ha vänner som stöttar och
hjälper dig att köra rätt på livets alla väger. Ibland kör jag vilse och kommer bort. Men då finns ni som hjälper mig att hitta rätt i livet. Jag trivs jätte bra i min klass alla är så snälla! Jag hoppas att jag kan lita på er och ni ska veta att ni kan lita på mig.... Jag vet jag är inte alltid som alla andra men............ Jag hoppas att de är okej med er <3
Älskar er.......  Jag är som en blomma ibland växer jag och är starkiblan röttnar jag och blir arg och svag så ibland får ni vattna mig med er vänskap så blir jag ingen rötten blomma...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0