Lucka 6

PLANER FÖR FRAMTIDEN
 
Jag har faktiskt en hel del planer för framtiden. Först ska jag så klart klara av högstadiet och förhoppningsvis komma in få något gymnasium. (kanske handboll eller musik gymnasium) har inte direk bör tänka på exekt vilken gymnasim jag ska börja i en. Efter gymnasiumet ska jag läsa vidare och vill som det ser ut just nu bli mäklare eller arkitekt, men det kanske ändrar sig. När jag gått ut skolan ska jag nog flytta hemifrån till någon liten längenhet eller något, troligen med någon kompis eller det är iallafall vad jag vill.Sen vill jag också fortsätta med handbollen. För hoppningsvis spela i landslaget och kanske något klubblag i typ Tyskland eller Norge typ. (Där tjänar man bra på handbollen.) Där ska jag också bo hälst inte inne i stan. Vill gärna bo i ett hus inte jätte långt ifrån havet, och gärna ha en båt så man kan åka ut och bada och så. Eftersom jag nu bor på en ö och trivs vid havet. Skulle INTE vilja bo inne vid järntorget typ i en lägenhet, det är inget för mig. Under denna tiden så hoppas jag att jag hittar en kille att dela mitt liv med (Ronaldo). ´Hoppas att efter det så rullar allt på och jag har en familj och har det tryggt.
 
Jag vet, man kan nog inte ha så här tur och tro att man vet hur ens liv ska se ut när man är 13 år. Men detta är mina drömmar. Kankse inte helt rimliga men om man hoppas, tror och kämpar så kan det gå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0