upp och ner

Allt är så upp och ner just nu. Ibland känns det som jag har världens värsta lyx liv sedan efter några timmar så är att så sjukt jobbigt och jag vill bara gå och gömma mig. Domrna senaste dagarna har varit så här. Jag har fått höra saker som har varit både bra och dåliga. Ibland vet jag inte riktigt vem jag ska tro på och lite på.
Men jag vet några riktiga kompisar som jag kan lita på och det är tur att dom finns. Tyvärr finns det oxå sånna som jag trodde att jag kunde lite på men jag hade fel. Dom senaste typ 2 veckorna har varit så att jag har kul och allt känns så bra och man vill inte ändra på nått. Men sen efter ungefär 3 timmar så händer nått och allt bara blir sämst. Jag sjunker ner till botten av havet från solen och allt blir sämst. Men som tur är så är jag oftast uppe på solen och är glad. Jag försöker fokusera på de posetiva och försöker gå vidare. Det är tur att man får höra saker av människor ibland som får en att tro på sig själv. Det är alltid kul att få komplimanger och det behöver man ibland. Tack alla som hjälper till om jag behöver gå igenom bråk eller annat. Ni vet vilka ni är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0