alla borde ha.....

....kompisar är det bästa i livet. En kompis/kompisar som finns vid sin sida är värkligen strösslet på glassen.
 Jag vill iallafall kunna vara mig själv med mina kompisar och det kan jag oxå. särskillt med Kajsa vi har kännt varanndra sen dagis. Vi har samma humor och allt. Älskar dig om du läser detta.
 RIKTIGA VÄNNER
 En riktig kompis vill inte ändra på dig. Hon/Han ska vara nöjd med dig och inte skämmas.
Jag tycker det är väldigt viktigt att ha nån kompis man kan prata med. Det har jag kännt väldigt många gånger att jag har behövt prata med någon om t.ex. kärlek, bråk mm. Då tycker jag det har varit väldigt skönt att prata med ut med någon av mina kompisar.
En annan sak som är viktig är att man måste våga säga emot och stå för vad man tycker.
bara för att ens kompisar tycker nått behöver inte du tycka samma.
Om din kompis blir arg för att du har en anna åsikt är de ingen riktig vän.
 
Men det finns inte bara dom perfekta kompisarna. Det finns jä**igt många falska vänner som går bakom 
ryggen på en och snackar skit.  Man tror att man är vänner till den dagen då sanningen kommer fram. 
Men jag tror man märker innan om han/hon är falsk eller inte.
 
TJEJ OCH KILL KOMPISAR!
Asså jag fattar inte vad vissa snakar om?! Att tjejer och killar inte kan vara bästisar!
Vad är det för fel på de? Ni kanske tycker det är fel men själv har jag ju 4 bästísar som är killar.
Ni kanske tycker att det är lite konstigt. 
Men detta är mina åsikter. Jag tycker man lika gärna kan ha en kill bästis som en tjej bästis
Det kanske inte är samma sak men ändå.
Jaja...... Nu lämnar jag de här.
 
Tro inte nu....
Att jag är världens perfekta kompis. Jag har oxå gjort misstag.
jag är inte perfekt på nått sätt. Men..........
 
TACK ATT NI FINNS!!
Karin, Fanny, Tilde, Ronja, Kajsa, Alice, Josefin, Bianca, Amanda, Emilia, Noa, Felix, Eric, Harry, Sanna, Andrea, Andrea, Ellen, Maja, Ella, Carro, Natalie, Alva, Klara och Alina.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin <3

Du är B Ä S T Lina!!!! <3 Tack ^__^

2013-01-09 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0