Hissar/Dissar

HISSAR
Denna andvänder jag varje kväll och jag tycker den fungerar väldigt bra. Tar bort finnar och så
Denna Andvänder jag också varje kväll den gör så man inte får torr hud. jag hade jätte torr hud förut men nu är den inte alls lika torr och den fungerar jätte bra. tycker i alla fall jag.
Detta är en liten högtalare till mobilen den lilla fungerar faktiskt ljuder blir mycket bättre.
Denna maskaran visade jag i ett annat inlägg. Men den vill jag hissa för man får fina långa fransar och den klumpar sig nästan ingenting.
Denna från Victoria secret är en jätte bra body splash. Jag andvänder den varje dag och den
luktar värkligen jätte gott.
Denna nagellacksborttagningen är jätte bra. och jag brukar ha små klister märken och sånt ibland. Den Kan värkligen ta bort bra och så.
 
DISSAR
Detta pudret dissar jag värkligen. Men jag räknade inte med att det skulle vara så bra efter som jag köpte det i Spanien. (Det är därför det är så brunt.) Det blir jätte fläckigt. Det är svårt att få det jämt det blir typ bruna fläckar lite här och var i ansiktet.
Dessa nagellack köpte jag också i Spanien. Dom är fina och så men dom är jätte genomskinliga så man måste måla flera lager så dom dissar jag.
Denna borste köpte jag i Spanien precis som dom andra sakerna jag har dissat.
Det luktar typ häst eller nått och jag har tvättat den med tvål o massa sånt. Den är inte så skön häller.
denna Foundation köpte jag på kicks för väldigt längesen. Nu går den inte att använda för den rinner bara som vatten och den är väldigt ljus för mig också.
Detta är glitter som man sätter fast eller limmar fast. Det såg jätte bra och fint ut och när jag gjorde det blev det jätte fint. Men ungefär 2 timmar efter så fanns det inget kvar för allt hade åkt av. Så det var fint och så men höll inte så bra.
detta är en ögonskuggspenna som jag fick med i en tidning så jag hade inte räknat med att den skulle vara så bra. Men den är helt genomskinlig. Trodde den skulle vara lite typ ljus rosa men ne.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0