Jag måste säga det här.

Jag är jätte glad just nu. För att i skolan blev jag val till trivselledare. Det är typ att man hjälper till med rast aktiveteter och man hjälper till 2 raster i veckan tror jag det var. Jag älskar att hjälpa till och att leka och så..
 
Men imorgon ska vi på typ på nått så vi ska lära oss att leka. Det är 4 från våran klass tror att det är det från dom andra också och att det är åk 3-6. Jag tror också att det är andra skolor som ska dit.
 
Det jag är mest glad och galen över är att på lappen stod de att dom kommer filma till TV!!!
'Det visste jag inte förrän igår och jag fick reda på trivselledare i Onsdags. Men nu måste jag gå det kommer säker mer om detta i morgon. Ha en bra söndag kväll så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0