8 skoldagar kvar! Älskar er

Det är bara 8 skoldagar kvar innan sommarlovet. Vi är du lediga torsdag fredag nästa vecka.
Helt sjukt! Men var är värmen förra året vid detta datumet så badade jag o sola förfullt. Aja vi får väll hoppas att värmen kommer. Jag fattar inte jag började i eran klass i 5 an gått i hagen nästan 2 år fast det känns som 2 veckor. Bara 8 dagar till i samma klass nästan alla ni går till Påvelund i olika klasser o jag till prolympia. Men jag vet att vi är så bra vänner och så att vi fortfarande kommer hålla kontakten.  Grymma klass 6E!
 
Ni kommer alltid vara min vänner allt skoj vi har haft. De skulle vara omöjligt att förlora våran vänskap.
Ni tog hand om mig när jag började i eran skola o finns alltid för mig. Tack att ni finns <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0