allergisk chock

Idag har de inte varit som vanligt. Igår tog jag en ansiktsmask och tydligen var jag allergisk mot den. imorse tog jag en tablett och de känndes bättre men sen kom de tilbaka i skolan och mitt ansikte svullna upp, jag blev varm och fick lite andnignsproblem. Men jag gick till skolsköterskan och låg där i ungefär 2 timmar och fick 10 tabletter, sedan kom farmor och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset. Men då hade det lungnat sig och det var ingen fara längre. Så därför blir det en lungn hemma kväll, är sjukt trött efter tabletterna. Så det är en anlednong varför jag inte bloggat idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Nu har bloggen dragit igång på riktigt igen och då bjuds även på en tävling. In och tävla åt dig, eller någon i din familj! Tävlingen avslutas nu i helgen!

2014-03-21 @ 11:52:16
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0